麻煩女王全裸發火 袁嘉敏怒斥Jeana搞是非轟杜文澤抽水 (2015年2月5日, 20時30分)
王晶的三級性喜劇《鴨王》上映一星期勁吸300萬票房(截至2月4日),戲中一脫成名的袁嘉敏Candy人氣爆升,報紙雜誌連載式播放她與Jeana的罵戰真人騷,是非纏身的Candy這天邊浸Spa邊怒斥Jeana引發的小學雞罵戰,還轟爆舊拍檔杜汶澤趁機抽水,她說:「每個人都有不同階段,他們有言論自由,可能真係前世欠落,我唔想用言語暴力去傷害人,其實你唔鍾意可來摑我,唔好轉頭走去同記者講,或者他們真係好鍾意寫文字去抒發情緒,我控制唔到,亦唔需要太多時間去理解他們。」聽Candy連珠發炮,指當日《豪情3D》露點與否不到杜汶澤出聲,看來這場罵戰將會有排玩。 採訪:彭燕燕
 
  攝影:李維隆 Make up:Seci K
  場地提供:Amigo Spa(電話:2780 1968)
 
  三級性喜劇《鴨王》的票房在連串是非帶動下爆起,露點演出的袁嘉敏慘被男主角何浩文Dominic及何佩瑜Jeana夾擊圍攻,不屑有人搞是非玩杯葛的Candy說:「其實無分誰對誰錯,只係大家Approach唔同,老實講,大家都是做了幾年都唔紅的人,難得有人畀機會,點解要咁?觀眾入場都係想睇到你有冇心機拍,而唔係胡鬧一餐呃飯食,我知宣傳公司會嘩眾取寵去爭取大家注意力,Sell《鴨王》係今年首部三級喜劇,令外間認為又是王晶的屎尿屁,加埋我會露點,但其實導演區焯文好有心機去拍,Dominic亦演得好好,點解唔好好把握這宣傳平台向觀眾介紹自己?」
 

  晶哥面前除剩底褲

  九年選港姐入行、在無碌了四年的Candy,最終成功簽太陽娛樂晉身影圈,先後接拍《賭城風雲》、《屍城》及《豪情3D》等電影,直至晶哥出面力邀,終在《鴨王》作全裸演出,Candy坦言過程不好受,她說:「Casting要上晶哥Office驗明正身,在他面前除剩底褲,拍攝性愛場面又無清場,好多男工作人員金睛火眼望住我,件衫好似一除就唔返,加上導演好新,好多時唔知自己想要乜,我又無助手跟身,全程光脫脫,裸露時間比我預期長,遊艇那場重頭戲拍足24小時,成件事好難受。」雖然唔多開心,但一切已過去,這天Candy選擇浸Spa享受,分享其美胸心得,原來浸得多,心口真係會滑,「試埋個岩盤浴仲Work,排毒一流。」
 

  自稱膽小怕事

 
  說到大堆是非湧埋身,連杜汶澤都趁機踩多腳,Candy說:「部戲拍15日,我只拍了其中6日,那段日子壓力大到日日喊,好驚Jeana這種人,拍戲我係勇字當頭,但現實生活我好膽小怕事,至於杜汶澤都來攻擊,我覺得唔重要,首先我不是阿澤第一個會攻擊的人,亦不會是最後一個,我識他8年,曾見證他美好一面。」說到有傳阿澤嬲她當日拍《豪情3D》臨場拒露點,Candy即轟對方冇資格出聲,她說:「我覺得阿澤唔係一個壞人,只係鍾意講多。他有才華的,部戲他只係做演員不是監製,他是不清楚我們傾片約或成個執行流程,現在已是2015年,件事都經過了兩個Happy new year,如他要繼續Hold住個情緒,我都無辦法。」
 
※三圍34E、23、34的Candy弗到漏,這天笑對是非罵戰,浸泡泡浴鬆一鬆。
 
※Candy強調要好好保養副靚Body,故要定時排毒美肌,低推油話剝就剝,東北半球任睇。
 
※有傳杜汶澤因不滿Candy拍《豪情3D》反口不露點,Candy則反串阿澤是不知情的演員。
 
※面對Jeana搞是非玩杯葛,Candy說:「唔鍾意可來摑我,唔好轉頭同記者講是非。」
 
※說到遊艇露點片早在網上流傳任睇,Candy表示好震驚又無奈。
 
※長達一小時的訪問,Candy多番讚Dominic好戲,唯獨不忿對方目光淺窄,「大家好唔同,有入戲院睇會知,《鴨王》唔係低俗三級片,有點似《色戒》,導演真係好俾心機拍。」